Guzel kadın

Sanirim o banka neden oturdugunla ilgili kafamdan besyuz olasilik gecmistir. Oylesine beyaz tenin, omuzlarina dokulen parlak siyah saclarin ve uzerindeki siyah elbise…
Peki gozyaslarin neden?

Bugun sevgilim beni terk etti. Onca cabalarima ragmen bu hastaliga direnemiyorum, baktim beceremiyorum basetmeyi dusundum ki; benden biksin. biktirdim onu, iki hafta icinde kacarak ayrildi benden. sevinmrm lazim ama dayanamiyorum. Basari bu mu? Hangi filmde Turkan Kadiri terketti? Griffin ve Phoneix i dusun; gerci onda her ikisi de hastaydi…

Simdi bu parkta seninle karsi karsiyayiz. Omuzlarin dik, basin magrur ama seller gibi akan gozyasinla senin derdini cozdugunde sanirim icine akan gozyaslarimla basa cikabilecegim.

Elimdeki telefonu ne zaman actim, Asya’nin telefonunu ne ara sectim, arama tusuna basmadan neden farkettim. Kendime acimaya basladigimda butun problemler bas gosterdi.. Oysa, bir yil evvel tek sorunum; Buyuksehir belediye baskani idi.

Bir ise yarasam da dunyaya problem olan birini de yanimda goturmek icin plan mi yapsam??

Aglama guzel kiz, nolur…

….
….
….

Merhaba, uzun suredir sizi izliyorum, konusmak ister misiniz?
Hayir tesekkurler.
Peki, kahve icer misiniz? Hergun bu bankta vakit geciririm, pek yapacak sey de yok ben de bankta oturup aglayan kisilere cay kahve servisi yapiyorum
;))
Hmmm gulumsedik; demekki sorun saglik degil
Nerden cikardiniz?
Saglik disinda hicbirsey insani gulumsemekten kopartamaz
Simdi, kahve?
Olur, tesekkurler.

Leave a Reply

