Hold it tight!Halten sie es fest!Tenerlo stretto!

haykırışıyla afalladım.

o sersemlikle kenardaki büyük direğe sarıldım. nefesim sıkışıyordu. türkçe, ingilizce, almanca, rusça…bir dolu yardım nidası çevremde uçuşuyordu. gözlerim ise onun üzerinde idi. ya büyük bir dalga şimdi yalasaydı güverteyi ve biz lime lime dökülseydik bu gözü kararmış, soğuk denize.

ellerim kaymaya başlamıştı, acıyordu. yanındaki kadını tuttan sevgilimse, gözlerini benden ayırmadan sakin olmam gerektiğini söylüyordu, sürekli. dudak okuma kursuna gittiğimizde henüz üniversitedeydik, fısıldaşmaktan sıkıldığımız bir haftasonu karar vermiş ve üç hafta devam etmiştik, okulun saçmalık kursuna; meğer ne gerekliymiş…

pruva direğini artık göremiyordum, döndüm sevgilimi de göremedim.kalbim sıkıştı, nefes alamadım. sağ taraftan kopan yoma bize doğru çarptığında ellerim boşluğa akıverdi. sonrası, vücudumu saran soğukluk ve çığlıklar anlık şekilde dağılıverdi. sonrası, ortalığa çökem derin bir sessizlik ve karanlık…

son nefesimi bırakırken, irkildim…bir an kalbim durdu zannetmiştim.yanımda sıcak teniyle uzanmış sevgilim derin derin nefes alıyordu. eğildim, minicik bir öpücük kondurdum güzel dudaklarına.sokuldum iyice o’na.üşümüş bedenimi ısıtmaya başladım, tekrar döndüm karanlığıma…

Leave a comment